piątek, 12 sierpnia 2016

Wakacje w Poznaniu

W tym roku bardzo krótki wyjazd.
Na ostatnią chwilę, 
bo nie był w ogóle planowany.

Na zwiedzanie mieliśmy trzy dni.
Skorzystaliśmy z tras turystycznych 
proponowanych przez miasto 
i audioprzewodników.
Dzięki temu wszędzie był z nami 
osobisty przewodnik. 

Dzień 1 - Stare Miasto
i tutaj oczywiście o godzinie 12.00 koziołki.
 Dzień 1 - Palmiarnia i Park Wilsona
 Dzień 2 - Nowe ZOO
Dzień 3 - Ostrów Tumski,
gdzie oprócz Katedry i jej podziemi
zwiedziliśmy Rezerwat Archeologiczny Genius loci
Dzień 3 - Poznań XIX-wieczny

 w tych samych okolicach zobaczyliśmy 
Okrąglak
i Pomnik Ofiar Czerwca 1956 

Niestety mój urlop powoli dobiega końca, 
czas wracać do pracy.

2 komentarze:

  1. Nie marudz, ja w tym roku nie mam wcale urlopu:P
    Poznan tez mi sie podoba:) Zwlaszcza, ze moja mama sie tam urodzila i zyla przez pierwszy rok swojego zycia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie marudzę. Cieszę się, że udało nam się wyjechać i odpocząć.

      Usuń