sobota, 19 marca 2016

Obiecanki

Dawno, dawno temu obiecałam Eli krzyżykowy dzbanek. 
I wreszcie, przy okazji urodzin, udało mi się dotrzymać słowa.
Nie jest to co prawda ten sam dzbanek, 
ale myślę, że jeszcze ładniejszy ;-)

Haft po raz pierwszy (i nie ostatni) oprawiłam w tamborek
Skorzystałam z porad Pieguchy, które bardzo polecam .
Wyszyłam go na kanwie rustico 18.
"Herbatka z róży" stanowi część serii, 
którą chciałabym wyszyć.
Mam jeszcze "Herbatkę z nagietka", 
a pozostałe widziałam w sklepie coricamo
Do prezentu dołożyłam szydełkowe podkładki 
(pasują do dzbanka z herbatką) 
i dwie karteczki:
urodzinową
i wielkanocną

Elunia wszystkiego dobrego

6 komentarzy:

  1. Moje ci one moje!!!
    Jak zawsze wszystko co wychodzi spod Twoich zdolnych rąk Agnieszko jest przepiękne, dopracowane. I cieszy oczy, serce. Dziękuję dziękuję!!!!!!
    A dzbanuszek zawisł na razie na ubiegłorocznej klatce zptaszkiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, hafcik pasuje idealnie do tamborka:)
    Ciesze sie, ze kursik sie przydal!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny prezent, ta filiżanka jest urocza. Króliczek ma karteczce również ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny hafcik i pięknie podkładki ;)

    OdpowiedzUsuń