sobota, 28 listopada 2015

Mam skarb :-)

Jest to oczywiście subiektywne odczucie.
Dla mnie to skarb, a dla kogoś innego to pewnie śmieci.
Dostałam dwa kartony włóczek (głównie) i kordonków.
Przede wszystkim są to końcówki.
Niektóre już wypróbowałam ;-)

Koszyczek powstał z grubej włóczki, 
dzięki czemu jest sztywny i zachowuje kształt.

w środku kordonki ze skarbu, 
które oczywiście zainteresowały Kleksa.
Duży wybór.  Jaki kolor wybrać do zabawy ?
 Ozdobną, frędzelkową włóczką 
owinęłam styropianowe stożki.
Będzie nowy model choinek na szkolny festyn.
Nie zapomniałam też w tym roku
o moich ulubionych sznurkowych choinkach.
Ta duża jest dla nas. Ma 40 cm.
Szewc bez butów chodzi 
i do tej pory nie miał swojej choinki.
 Z drewniach krążków powstały bazy pod wianki
duże
 i małe
Na razie choinki i wianki czekają jeszcze na wykończenie.

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Wianki i choinki są super, a Twój koszyczek jest śliczny i pewnie skarby można tam znaleźć :-)

    OdpowiedzUsuń