niedziela, 20 września 2015

Gramy w kółko i krzyżyk

Zazwyczaj wystarczała nam kartka papieru.
Jednak, gdy tylko zobaczyłam ten wzór 
w Cross Stitcher z 2012r. nr 250, wiedziałam, że go wyszyję.
I wyszywałam go bardzo długo.
Tak wyglądał w 2012, a tak odbijał się w szybie w 2014
W gazetce jest wersja z planszą na materiale. 
Moja wersja wyszyta jest w całości na białej plastikowej kanwie 
i podklejona filcem.

 

gromadka biedronek
 i pszczółek
Na kawałeczkach przezroczystej plastikowej kanwy 
powstały jeszcze dwa magnesiki.
Tak prezentują się na lodówce.

Kolejny UFO-k wykończony.
Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Hihihi, to mamy takie same zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja ja też taki chcę :).

    Moje siostrzenicą lubią grać w kółko i krzyżyk, a przy takich owadach, to by dopiero była przyjemność :).

    Mogę prosić o wzór jeśli jest taka możliwość :).
    a.m.math@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  3. Super planszę zrobiłaś :) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny pomysł, nie widziałam nigdy wcześniej...

    OdpowiedzUsuń