poniedziałek, 2 lutego 2015

Było biało i kolorowo

Biało za sprawą śniegu, który zawitał do nas.
Rzadki to widok u nas,
a ja wolę go zdecydowanie od tej wietrznej pluchy, 
którą zazwyczaj mamy w Szczecinie zimą.

Podczas porannego spaceru w sobotę i w niedzielę 
zrobiłam zdjęcia prawie tego samego ujęcia.
Tak było w sobotę.
 w niedzielę zdecydowanie ładniej - słonecznie.


 Byliśmy pełni podziwu dla twórców tego bałwanka.
Mocno się napracowali. 
Bałwanek był słusznego wzrostu dorosłego człowieka.
 A kolorowo i bardzo pachnąco za sprawą mydełek,
Dwa prototypowe:
- lawendowe z płatkami lawendy;
- cynamonowe z płatkami owsianymi
Cynamonowe już jest w użyciu.

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. ja chcę do was....chyba że już nei ma śniegu, to zostanę

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrzydliwe widoki:( U mnie niestety to samo, uniwersytet wczoraj otworzyli dopiero o 12, bo tyle sniegu napadalo, ze musieli ranne zajecia odwolac. A dzis znowu ma padac:( Tragedia, niech juz sie ta cholerna zima konczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedziela zdecydowanie ładniejsza :).

    Obok mnie dzieci budowały igloo :).

    Mmm mydełko cynamonowe, musi fajnie pachnieć :).

    OdpowiedzUsuń