wtorek, 6 stycznia 2015

Styczniowe słoneczko

Pięknie nam dzisiaj  świeci.
Korzystamy z niego od samego rana.
Kleks obserwując ptaki za oknem:

 A ja robiąc zdjęcia. 
Kardynałka zaczęłam wyszywać w Święta, 
a skończyłam wczoraj.
dzisiaj zamierzam go jeszcze wykończyć.

Wzorki tej serii DIM marzyły mi się od dawna.
Z oryginalnego zestawu zostało mi bardzo dużo muliny. 
Myślę, że spokojnie wystarczy na kolejnego ptaszka.
Jeśli znajdzie się ktoś chętny, 
to chętnie oddam wzór i mulinę w dobre ręce.
Wystarczy dodać kawałek swojej kanwy i brązowego filcu.


Pozdrawiam słonecznie

5 komentarzy:

  1. Śliczna ptaszyna. Będzie w ramce czy wykorzystasz do czegoś innego?
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca , kolorystyka i wzór stylowe, mam w planach haf czarnego kruka ;) Pozdrawiam i będę zaglądać do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny haft. Ptaszek pięknie będzie się prezentował w ramce, chyba że masz dla niego inne zastosowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny hafcik :) A zdjęcie kota bardzo wymowne :)

    OdpowiedzUsuń