piątek, 17 października 2014

Który pomysł jest najlepszy?

Wpadłam dziś do Pepco
i wypadłam z niego z tacą, 
którą można wykorzystać do oprawienia haftów.
moja radość jest jeszcze większa,
bo taca była przeceniona.

 w moich zbiorach są dwa hafty, 
które mogę w ten sposób wykończyć.

Nie mogę się jednak zdecydować. 
Przygotowałam trzy wersje.
Poproszę o pomoc.

1. czajniczek wyszywany na lnie, 
boki ozdobione wąską szarą bawełnianą koronką.

2. babeczki wyszywane na białej kanwie
boki ozdobione wąską zieloną bawełnianą koronką.

3. babeczki wyszywane na białej kanwie
boki ozdobione szeroką brązową bawełnianą koronką.

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Mój faworyt - babeczki z brązową koronką :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy zdecydowanie, przy babeczkach to najlepiej jasna koronka, wtedy sam haft wyeksponowany idealnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosuję za pomysłem numer dwa :-) jak dla mnie jest wprost idealny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja odpowiem calkiem pokretnie co jakis czas wymieniaj sobie te hafty bo oba piekne i zdecydowac trudno :-)Ewentualnie dobierz kolorystycznie do wnetrza bo ukrywac nie wolno takiej tacy.
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie piekne, ale i ja, i moja kolezanka stojaca za plecami odpowiadamy jednoglosnie; czajniczek!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń