sobota, 20 września 2014

Początek września

Jest trudny. 
Trzeba na nowo wszystko sobie poukładać. 
Zaczęły się lekcje i zajęcia dodatkowe.
Dlatego też robótkowo niewiele się u mnie dzieje.
Skończyłam sznurkową ramkę do ostatniego obrazka 
samplera morskiego. 
W chwili obecnej jest już prawie wypełniona. 
 Skusiłam się na promocję w pewnym sklepie internetowym. 
Sprezentowałam sobie 2 zestawy Dimensions, 
z których jestem bardzo zadowolona.
Niestety bardzo zawiodłam się na obsłudze sklepu.
Na przesyłkę czekałam bardzo długo 
i dotarła do mnie dopiero po moim przypomnieniu.
Zamówiłam pierwotnie 3 zestawy, niestety okazało się,
 że jednego z nich nie było, 
mimo informacji na stronie o dostepności. 
Dowiedziałam się o tym telefonicznie 
i po zastanowieniu się zrezygnowałam 
z dobierania innego zestawu, poprosiłam o zwrot pieniędzy.
W tym przypadku czekałam jeszcze dłużej 
i musiałam dwukrotnie przypominać firmie o zwrocie.
Przykro mi. Zrazili mnie do siebie, 
nie zamierzam z ich usług więcej korzystać.




6 komentarzy:

  1. Także się zawiodłam na obsludze w tym sklepie. Usłyszałam, że podczas przeprowadzki zaginął jeden z zestawów ktory zamowilam, ktory mial byc prezentem dla mojej mamy :( pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Utwierdza mnie to w przekonaniu, że nie należy korzystać z ich oferty.

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie tez nie posiadali zestawu, ktory wedlug zapewnien na stronie mial byc dostepny, pieniadze zwrocili nawet dosc szybko, ale na kontakt z nimi po zlozeniu zamowienia czekalam ponad 2 tygodnie.... ;-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że ta promocja przerosła ich kompletnie. Nie byli przygotowani na tak duże zainteresowanie. Ja na szczęście dostałam wszystkie upatrzone zestawy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, że grafik prac domowych opanujesz do perfekcji i poradzisz sobie ze wszystkim. Szkoda, że ludzie zakładają firmy tylko dla zysku, a nie z pełną odpowiedzialnością. Aga - dziekuję za wszystko, za każdy telefon, sms, wsparcie - dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moj zestaw tez zgubili. Wczoraj po kilku mailach z zapytaniem co z moimi pieniedzmi, napisali ze przelew poszedl, ale jakos pieniedzy na koncie nadal nie mam. Bardzo niepowazna firma, tez juz u nich nic nie zamierzam kupowac.

    OdpowiedzUsuń