środa, 16 lipca 2014

Wakacje w górach

W tym roku udało nam sie wyrwać 
na kilkudniowy wypoczynek w górach.
Wypoczynek był intensywny, 
wiele kilometrów przeszliśmy 
i wspaniale się zmęczyliśmy :-)
Taki odpoczynek lubię najbardziej.
Nie dla mnie leżenie plackiem na plaży
 i smażenie się na słońcu.

Nocowaliśmy w Szklarskiej Porębie.
zapraszam na fotograficzny skrót naszych wędrówek
(w kolejności chronologicznej)

Spacerek
 do  Wodospadu Szklarki
 później po drugiej stronie drogi Chybotek i Złoty Widok

wyprawa na Śnieżkę (1602 m. n.p.m.)
na dole zapowiadała się piękna pogoda, 
ale od schroniska Samotnia, towarzyszyła nam mgła 
 Mały Staw
 a tak było na szczycie - widoczność zerowa

 w drodze do Wodospadu Kamieńczyk
 zdjęcia z góry, przy schronisku

nie schodziliśmy do wąwozu, bo juz kiedyś tam byliśmy,
a poza tym czekała nas dalsza droga
 tym razem naszym celem była Szrenica (1362 m. n.p.m.)
 już prawie doszliśmy
 widok ze szczytu na skały Końskie Łby
 kolejna góra nie była juz tak wysoka, 
choć podejscie było dość strome
a na jej szczycie cel naszej wycieczki - ruiny zamku Chojnik




Powolutku kończę urlop
Akumulatorki naładowane, 
ale do pracy nie chce mi się jeszcze wracać.

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. To Ty piszesz z urlopu? Oszalalas?:P
    Gory piekne, ale ja z tych co lubia polezec na plazy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę już z domu. urlop niestety kończę. Na wyjazdach odpoczywam od komputera.

      Usuń
    2. Uffff, bo juz myslalam, ze jestes z tych co to biora kompa ze soba na wakacje. Ja dzis tez wspominalam, ze miesiac temu bylam jeszcze na plazy w Grecji:(

      Usuń
  2. Jejku, ale mi się mokro zrobiło w oczkach, tyle wspomnień, przeszłam te góry wzdłuż i wszerz. Kocham je najbardziej, a na twoich fotkach są też i moje wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie przypomnieć sobie wszystkie te miejsca i jeszcze raz na nie popatrzeć na nie chociażby na zdjęciach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń