niedziela, 22 czerwca 2014

Po przerwie

Wracam po ponad miesięcznej przerwie. Nie była zaplanowana. Po prostu akumulatorki do aparatu fotograficznego odmówiły posłuszeństwa. Zanim zakupiliśmy nowe, minęło trochę czasu.

Prywatnie: dużo czasu spędzamy poza domem, na wycieczkach, na rowewrze. Skończyłam semestr pływania - mój sukces, przepływanie basenu na plecach, bez dodatkowego sprzętu :-)

zakochałam się ;-) w najnowszej płycie Janusza Panasewicza "Fotografie", którą dostałam z okazji Dnia Mamy. Moje ulubione utwory to: Autostradą i Facet na plaży



Niewiele wyszywałam, to co wyszło spod mojej igiełki pokażę w następnym poście.

Z ciekawostek - byliśmy na meczu futbolu amerykańskiego - derby Szczecina. Mimo tłumaczenia moich panów nie jestem w stanie zrozumieć zasad tej gry.


odwiedziliśmy też Wały Chrobrego podczas Dni Morza.
Aparat już był sprawny, także zdjęć mam dużo.


ciekawostką był okręt podwodny ORP Kondor - niestety ciężko było się dostać w jego pobliże.





 Dar Młodzieży żegna się ze Szczecinem
 Wały Chrobrego jedno z moich ulubionych miejsc, szczególnie gdy nie są tak zaludnione.
Budynek Muzeum Narodowego i Teatru Współczesnego.
 Urzędu Wojewódzkiego
 i Akademii Morskiej


czy ktoś wytrwał do końca ?

pozdrawiam

1 komentarz: