niedziela, 4 maja 2014

Ćwiczenia

Zauroczona pięknymi liliami Eli,
 postanowiłam poćwiczyć inne rodzaje haftu.
Wspierana fachowymi radami Eli 
przystapiłam do pierwszej próby.
To maleństwo wiele mnie kosztowało
spróbowalam kilka rodzajów sciegów.
 Łodyżka - wyszyta jest sznureczkiem, 
listki - haftem płaskim bez podkładu, 
środek kwiatka - haftem płaskim na podkładzie, 
obszyty sznureczkiem;
płatki - sznureczkiem i ściegiem dzierganym
 W domu znalazłam dodatkową pomoc w postaci książki "Igłą malowane"
 Oprócz wprawek hafciarskich ćwiczyłam się też w quillingu
powstały motywy na karteczki:
 kwiatek
 i kaczuszka - na przyszły rok jak znalazł.

Na koniec pokażę jeszcze moje zawieszki wielkanocne:
oczywiście ozdobione minimalistycznie:
drewniane jajka pomalowałam kremową farbą
 i oplotłam zieloną włóczką
Zawieszki sa dość spore: 
dwie mają po 13 cm i jedna15 cm.

2 komentarze:

  1. I proszę ćwiczenia czynią mistrza. Aga jestem z Ciebie dumna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mnie korci taki haft... ale czasu mi brak ;-)) Twój kwiatek śliczny, reszta ćwiczebnych prac również, zawieszka jajko jest świetna, lubię takie proste i efektowne zarazem dodatki ;-))

    OdpowiedzUsuń