sobota, 1 lutego 2014

Plany styczniowe - realizacja

Od mojego ostatniego wpisu minęło dużo czasu.
Dopadła mnie jakaś zimowa niechęć do robótek.

Troszkę dłubałam, szczególnie na początku miesiąca i mogę podsumować robótkowy styczeń:


  1. SAL Bożonarodzeniowy - zakończony i oprawiony;
  2. Ameryka Północna - kolejna część mapy wyszyta;
  3. RR herbaciany - zakończony, niewykończony
z zaplanowanych nowości:
  1. styczeń - wyszyty, niewykończony

     2    zima - projekt na dwa miesiące - nie rozpoczęty
     3.   obrazek Picoti Picota - nie rozpoczęty, niestety nie miałam odpowiedniego materiału.

Poza planami powstały:

  • a w zasadzie jeszcze powstaje - tajemniczy obrazek - tym razem odsłona kwiatków - 1/2 obrazka gotowa



  •  kolejny kwadracik na kanwie plastikowej

 i do kompletu do niego biedroneczka
Nie mogę powiedzieć, że to ja wykonałam dwie ostatnie prace. Miałam pomocnika.
Mój Pawełek kiedyś próbował swoich sił w wyszywaniu na obrazkach dla dzieci. Troszkę przy nich podłubał, potem stracił chęci.
Tym razem chciał spróbować wyszywania na kanwie plastikowej i muszę przyznać, że poszło mu calkiem nieźle
Wyszył mniej więcej połowę zielonego kwadracika i całą biedronkę. Ja pomagałam mu kończyć niteczki i wyszyłam konturki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz