wtorek, 4 lutego 2014

Kalendarz technicznie

Dziękuję serdecznie za tyle ciepłych słów pod adresem mojego kalendarza.
Garstka informacji technicznych:

- karton oklejony szarym filcem stanowi bazę kalendarza
- obrazek wyszywałam na kanwie koloru kawy z mlekiem, muliną Anchor;
- bałwanek ma koralikowe oczy;
- obrazek jest podklejony kartonikiem i przyczepiony do bazy taśmą z rzepami;

- kalendarz pełni funkcję użytkową, oprócz obrazka na bazę nakleiłam taśmą dwustronną karteczki na zapiski;
 - jest też miejsce na długopis, bo zwykle, jak chcę coś zapisać, to nie mogę go znaleźć - zrobione z rolki po zużytej papierowej taśmie do kasy fiskalnej.
- rolkę na końcach ozdobiłam taśmą i przykleiłam do bazy Magikiem

Jeszcze raz całość:
Muszę lecieć do pracy.
Pozdrawiam serdecznie.

3 komentarze:

  1. CUDNY, JA MAM Twój KAWOWY I SŁUŻY MI WIERNIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Po przeczytaniu szczegółów wykonania jestem pod jeszcze większym wrażeniem Twojej pomysłowości...zwłaszcza użycia tej rolki do trzymania długopisu :) genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspanialy pomysl:) gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń