czwartek, 2 stycznia 2014

SAL Bożonarodzeniowy 2013 - koniec

Z przyczyn technicznych - brak muliny - koniec nastąpił dopiero po Bożym Narodzeniu.
Haft bardzo sympatyczny, szybki do zrobienia.
Znalazłam już do niego rameczkę.
Na oprawienie jednak musi poczekać, aż pomaluję ramkę.
I tu mam problem. Będę wdzięczna za sugestie.
Najpierw pomyślałam o mojej ulubionej bieli, ale potem przyszła myśl, 
że w czerwieni obrazek też będzie się dobrze prezentował.
Co o tym sądzicie?


Technicznie:
- mulina Anchor 3 kolory (biały, czerwony i zielony)
- kanwa beżowa (niestety nie pamiętam jej rozmiaru)
- ramka o wymiarach 21 x 26 cm.

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. czerwień a nawet zieleń, będzie piękna oprawą na bieli na kanwie

    OdpowiedzUsuń
  2. Choineczka bardzo fajnie wygląda. Wzorek sówki...hmmm. Była robiona z głowy ale narysuję i podeślę, mam tylko nadzieję, że będzie zrozumiały mój wzór.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Choineczka cudna, całość prezentuje się świetnie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka tematycznie nasza choineczka :) Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń