środa, 1 stycznia 2014

Plany styczniowe

Życzę Wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

Ja mam nadzieję, że ten Nowy Rok przyniesie mojej rodzinie spokój
 i da nam dużo radości.

Nie będę robiła podsumowań, ale postanowiłam wrócić do mojego planowania.
Plany nie będą dalekosiężne, tylko na nadchodzący miesiąc.
Zobaczymy, czy małymi kroczkami uda mi się więcej zrealizować.
Wszystkich UFO-ków nie wykończę, ale może uda się zrealizować choć kilka  z nich.

Plany na styczeń mam następujące:
(podlinkowałam ostatnie postępy prac)
  1. SAL Bożonarodzeniowy - mulinkę dokupiłam i obecnie nad nią pracuję, już została tylko odrobinka;
  2. Ameryka Północna - czyli kolejna część mapy, mniej więcej połowa tego haftu już za mną;
  3. RR herbaciany - przed wysłaniem nie zdążyłam wyszyć baneru, po powrocie kanwy napis i jeden narożnik wyszyłam, został mi jeszcze drugi narożnik;
planuję też nowości :-)
  1. styczeń - chciałabym zacząć nowy kalendarz i co miesiąc wyszywać jedną "karteczkę";
  2. zima - z cyklu 4 pory roku, daję sobie czas do końca lutego
  3. obrazek Picoti Picota - jaki? - to niespodzianka.
Myślę, że plany są do zrealizowania. Trzymajcie kciuki.

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Życzę udanego 2014. Trzymam kciuki za plany.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę realizacji planów, nie tylko tych hafciarskich:)!!

    OdpowiedzUsuń