piątek, 8 listopada 2013

Recykling

W ramach zużywania zachomikowanych różności powstało takie coś. 
Ma już swoje zastosowanie.
Czy zgadniecie do czego służy ?

Wykorzystałam puste pudełeczko po kremie, kilka rolek po taśmie do kasy fiskalnej, 
kawalątek bawełnianej koronki i sznurka.
Pudełeczko i rolki pomalowałam na biało, całość ozdobiłam i gotowe.

Dziękuję serdecznie za wszystkie, motywujące do dalszej pracy komentarze.
Na razie nie miałam czasu na krzyżyki.
Przede mną 3 dni wolnego, może coś się uda zrobić.
Ciasto marchewkowe wyszło pyszne, na pewno jeszcze zagości na naszym stole.
Za chwilkę zabieram się za muffinki z marcepanem.
Lubię jak w całym domu pachnie ciasto.
Szczególnie w takie dni jak dzisiaj.

Pozdrawiam z deszczowego i zimnego Szczecina.

1 komentarz:

  1. ja bym tego ładnego cośka wykorzystała jako stojak do szydełek ;-))

    OdpowiedzUsuń