środa, 25 września 2013

Zielono na przekór jesieni

Chyba jednak nie.
Zielono jest na mojej kanwie
 i troszkę żółto
Teraz chyba już widać co będzie na obrazku.
Motyw jak najbardziej jesienny. 
Dojdzie jeszcze kolor brązowy.
Bardzo lubię jesień, z jej wspaniałymi kolorami, zapachami i smakami.
Wreszcie mam trochę czasu i chęci do krzyżyków.
Muszę wrócić do mojego samplera morskiego, ale na razie wyszywam ten przerywniczek.

Dziękuję za miłe komentarze dotyczące pudełeczka.
Pozdrawiam jesiennie.

Piegucha - zgadłaś bardzo szybko. To będą zielone jabłuszka w koszyczku. Kiedyś kupiłam kilka pachnących mini zestawów DMC. Z ciekawości. Teraz przyszedł czas na wypróbowanie.
Zapach jest bardzo delikatny, także nie przeszkadza mi w wyszywaniu. 

8 komentarzy:

  1. Haftujesz zestaw z mulina pachnaca? Zielone jabluszka?:)
    Tez lubie jesien, choc czasu na xxx brak:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale owocowo :) idealny haft na jesień, ślicznie Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! Wiedzialam:) A zapach ma umilac xxx :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielone, pachnące, soczyste - poproszę o jedno....mniam mniam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny haft na jesień, ale mi z jesienią bardziej kojarzą się kasztany i spadające liście :) Kocham też kiedy robi się chłodniej wskoczyć pod pościel bawełnianą trzymając lampkę wina w ręku i czytać jakaś dobrą książkę... ahh rozmażyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały rok noszę kasztany w torebce i w kieszeniach płaszczy i kurtek. mam też kasztanka na swoim biurku - chroni mnie przed złymi ludźmi ;-)

      Usuń
  6. pachnące zestawy DMC? coś mi umknęło, widzę:))) zapowiada się pięknie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz trafiłam na Twój blog, ale jestem zadowolona,że się zbłąkałam!:) Podoba mi się rozmaitość tematów z przewodnią rolą haftu:) Z pewnością będę zaglądać!
    Co do muliny pachnącej- swego czasu haftowałam serię DMC z obrazkami cukierkowymi, bułkowo-ciastkowymi , itp.- Były to całkiem apetyczne sesje. Aromat był delikatny i dopasowany tematycznie do wzoru.
    Pozdrawiam i życzę ogarnięcia tematu urządzania nowego miejsca i dużo przyjemności z tego tytułu:)

    OdpowiedzUsuń