czwartek, 26 września 2013

Planów ciąg dalszy

Jednak zapał do krzyżyków powrócił. 
Ewidentnie przyczynił się do niego zakupiony niedawno letni numer Cross stitchera.
 z uroczym gratisowym szopem

 pełen wzorków morskich


ale na kolejny obrazek wybrałam mapę świata
Moja wersja będzie bez literek
Mapy (stare i nowe) fascynują mnie na równi z wzorami morskimi.

W numerze jest też publikacja zawieszek naszej blogowej koleżanki Justynki. Pięknie się prezentują i do tego mają morskie motywy :-). Gratuluję serdecznie.

W planach mam też kilka innych wzorów, którymi prędzej, czy później się zajmę:
1. pory roku Bent Creek
2. mały obrazek z motywami morskim - kolejny :-)
3. sweet dessert Soda
4. ptaszek do mojej klateczki - niestety jeszcze nie znalazłam dobrego kandydata
5. Małe pejzaże - mam ich aż 5

A UFO-ki są i mają się dobrze, ale nie zapominam o nich.

Na razie krzyżykuję koszyczek dla moich jabłuszek.
 
Dziękuję serdecznie za miłe słowa w komentarzach.

Ela - zapraszam Cię serdecznie na jabłuszka, ale czerwone, bo takie bardziej mi smakują
Maurycjusz: Mój wzorek jest z serii Secret perfume Mini kit DMC. Jest 12 wzorków w trzech grupach: kwiatowe, owocowe i z nazwaniem trzeciej mam problem - są w niej wanilia, karmel, czekolada i migdały.
Oprócz jabłuszek mam jeszcze 3 zestawy: cytrynowy, pomarańczowy i lawendowy.
W każdym jedna z mulin nasączona jest aromatem. W moich jabłuszkach soczysta zieleń pachnie jabłuszkami.
Vokulska: miło mi Cię gościć.







4 komentarze:

  1. :) wieczory coraz dłuższe- będzie więcej czasu na robótkowe co nieco- hafciarki zwierają szyki, montują silniki do igieł..:))) może ruszą nowe SAL `e? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) coraz dłuższe wieczory sprzyjają robótkowemu co nieco- hafciarki zwierają szyki,opracowują strategie i montują silniki do igieł:)) może ruszą nowe SAL`e ? :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzyżyków nigdy za dużo ;) trzymam kciuki za realizację planów :)

    OdpowiedzUsuń