środa, 27 marca 2013

Wielkanocna mieszanka

Szydełkowe maluszki, które znalazłam na blogu Robótkowe szaleństwa, a szczególnie zajączki zauroczyły mnie.
Wyciągnęłam z czeluści szuflady szydełko, odkurzyłam je i  przypomniałam sobie szydełkowanie.
Na zdjęciu pojedyncze sztuki, ale w domu grasuje mi już całe stadko mini zajączków, kurczaczków i kaczuszek.



Powstała jeszcze jedna karteczka świąteczna

I odrobina chwalipięctwa. sezon biegowy rozpoczęty. Niestety nie udało nam się kibicować naszemu Biegaczowi w ostatnim biegu w Ueckermunde. Ale i bez naszego dopingu poradził sobie nieźle - wygrał.
A tydzień po Wielkanocy, maraton w Dębnie. Oby tylko pogoda dopisała.


2 komentarze:

  1. Dziękuję za piękną karteczkę. Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!! To ja gratuluję zwycięstwa Panowi Mężowi. Brawo!!!!!!

    OdpowiedzUsuń