niedziela, 10 lutego 2013

Z tęsknoty za wiosną

Chciałabym bardzo, żeby zima już odpuściła, żeby zrobiło się cieplej i weselej.
Z tej tęsknoty zabrałam się za wesołe, wiosenne, kolorowe hafciki na kieszonki.


 Na razie trzy, ale czwarty jest już w 50% gotowy.
A na podusię wyhaftowałam misia. Dołączą do niego jeszcze dwa, podobne obrazki.

Wszystkie hafciki polecą do Eli, która zrobi z nich wspaniałe poduszki i kieszonki.
Zachęcam Was do wysyłania Eli hafcików. Kolejne kieszonki, na których jest mój ślimaczek i hafty wspaniałych dziewczyn można obejrzeć tutaj.

4 komentarze:

  1. Śliczne hafciki :-) Ja też wyczekuję wiosny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafciki:) Też zaczęłam robić hafciki na kieszonki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne hafty Aga, wywołają sporo uśmiechów na dziecięcych buźkach:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne hafty Aga, wywołają sporo uśmiechów na dziecięcych buźkach:))

    OdpowiedzUsuń