poniedziałek, 4 lutego 2013

Pączek róży

Żeby zająć ręce i myśli dużo dzieje się u mnie robótkowo. Wróciłam do biżuterii. Ale nie tylko, dalej krzyżykuję.

Na początek pierwszy po dłuższej przerwie wisior.
Na łańcuszku zawiesiłam medalion, który został ozdobiony kwiatowym motywem - pączek róży. technika - decoupage. Chyba. Nie wiem, czy mogę tak mówić, bo to taki prosty decoupage, akurat dla mnie :-)
A czy ktoś zgadnie dlaczego ozdobiłam go takim, a nie innym motywem ?





A tytuł posta skojarzył mi się z nadchodzącym tłustym czwartkiem. Smacznego łasuchowania.
Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Prześliczny wisior, bardzo stylowy! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pączek róży, ślicznie go wykończyłaś. Pączek kwiatu zawsze kojarzy mi się z nadchodzącymi zmianami, rozwinięciem się w jakiejś dziedzinie. Jeszcze nie wiesz co jest w środku, dopiero kiedy się rozwinie dostrzegasz jego całe piękno. Taka tajemnica... może i Ty masz jakąś dla nas? Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie pąk róży kojarzy się z rozkwitnięciem nowego życia. Wisior subtelny, delikatny, piękny

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, subtelny wisior, zachwyca swoją delikatnością..

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny:) Mam prośbę - cudny jest ten wzorek z Kociego SAL. Mogłabym cię prosić o wzorek na opinie.moje@gmail.com? Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń