wtorek, 6 listopada 2012

Plany listopadowe


RR ciasteczkowy i RR herbaciany:
  • 2 kanwy Charuzianki - czas do końca grudnia - obrazki nie rozpoczęte
RR kawowy:
  • kanwa Isany - czas do końca października - obrazek skończony, ale niestety dopiero jutro dotrę na pocztę, żeby go wysłać, czyli znowu lekki poślizg czasowy

  • kanwa Grubcia - czas do końca grudnia - obrazek nie rozpoczęty.
Jeszcze mam do pokazania Sal-owy drobiazg, czyli kolejny czajniczek i filiżankę


Na listopad planuję wyszywanie ostatniej grudniowej "kartki" z kalendarza. I jeden z UFO-ków będzie zrealizowany.
Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. sporo sie u ciebie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci RRy i SALe idą, same ładne obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ambitne plany, jak zawsze u Ciebie. dziękuję Aguś, zdrowieję powoli, zatoki już odpuszczają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne plany, i dobrze, ze stale sa jakies plany! A hafty pieknie sie prezentuja! Pozdrawiam! Jola

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Cię, ja już z RR-ów zrezygnowałam, nie na moje nerwy... Ale jak patrzę na te hafty, to trochę mi tęskno do tamtych czasów :D

    OdpowiedzUsuń