wtorek, 27 listopada 2012

Dalej robótkowo

Miały być zdjęcia trzech prac. Niestety jedną zapakowałam i zapomniałam zrobić fotkę. Kawka nr 8 "Americano" na kanwie Grubcia leci jutro do Beatki. 

Kolejne zdjęcie robiłam i wybierałam bardzo długo, a i tak nie podoba mi się. Jeszcze wymyślę jak ładnie sfotografować pendibule. Moje są filcowe, z delikatną ozdobą i pachną pierniczkami. Planuje jeszcze kilka tych maluchów zrobić.


 I kolejna karteczka - tym razem choinkowa choinka ;-)

pozdrawiam




5 komentarzy:

  1. To mnie zaciekawilas! Czym wypelnilas wahadelka, ze pachna piernikami? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa praca, szkoda że nie mogę poczuć zapachu, a karteczka bardzo fajna.
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmmm, aż mi tu zapachniało tymi wahadełkami :) Muszę wytrwać, u nas pieczenie pierników dopiero w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hihi i wisi już sobie taki pierniczek filcowy u mnie. oj Agniesiu moja kochana - dziękuję za wszystko

    OdpowiedzUsuń