wtorek, 2 października 2012

Plany październikowe

Dzisiaj bez zdjęć. 
Szybkie podsumowanie:
RR ciasteczkowy i RR herbaciany:

  • 2 kanwy april79 - czas do końca października - obrazki skończone, jeszcze wpis i lecą dalej;
  • 2 kanwy Charuzianki - czas do końca grudnia - obrazki nie rozpoczęte
RR kawowy:

  • kanwa Isany - czas do końca października - obrazek nie rozpoczęty, zaplanowałam go na kolejny weekend
  • kanwa Grubcia - czas do końca grudnia - obrazek nie rozpoczęty.
Na koniec października planuję jeszcze kalendarz listopadowy. A poza tym czeka na mnie masa haftów SAL-owych i nie tylko :-)
Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Hmmm, tak czytam od dawna te Twoje wpisy z planami i powedz mi czy one na Ciebie dzialaja? Tzn realizujesz te wszystkie plany?
    Bo ja ogolnie to jestem dobra w planowaniu, ale juz w realizacji gorzej:( Mama sie zawsze smieje, ze jakbym realizowala te moje wszystkie plany to byloby super:D

    OdpowiedzUsuń