niedziela, 2 września 2012

Plany wrześniowe

Czas leci jak szalony. A ja razem z nim. 
Z powodu różnych zawirowań prywatnych i zawodowych prawie się tutaj nie pojawiam, niewiele piszę i pokazuję.
RR-owe paczuszki wysyłam w poniedziałek. Bardzo przepraszam za opóźnienie.

RR ciasteczkowy i RR herbaciany:
  • 2 kanwy Megliken -  słoiczek z cukierkami i młynek do kawy - gotowe, jutro lecą dalej;



  • 2 kanwy april79 - czas do końca października - obrazki nie rozpoczęte.
RR Nasi milusińscy - króliczek gotowy (wreszcie), jutro leci do właścicielki.
Tym samym zakończyłam ten RR. Jeszcze raz bardzo dziękuję moim "wspólniczkom" ;-)


RR kawowe - obrazek na kanwie Kgosi skończony, na jutro zostały mi jeszcze konturki. Wysyłkę planuję na wtorek. Co znowu oznacza poślizg czasowy. Czuję się jednak troszeczkę rozgrzeszona, bo kolejna kanwa kawowa jeszcze do mnie nie dotarła.

Przepraszam za moje guzdralstwo, będę się starała wyrobić na czas z kolejnymi obrazkami.
Podsumowując: po wysłaniu 3 przesyłek pozostają u mie tylko kanwy april79, na których wyszywam najmniejsze obrazki z RR ciasteczkowego i herbacianego

Myślę, że wychodzę już na prostą, we wszystkich sprawach. Niestety w sprawach zawodowych szykuje się coś niedobrego, coś na co nie mam wpływu.

Na koniec jeszcze wczorajszy widok z okna.


Pozdrawiam


2 komentarze:

  1. Alez pilna jestes!!! Obym znalazla troche czasu i choc na chwile wrocila do haftu. Ale w glowie mam tyle planow... Na pewno sama znasz :-)

    A co do butow... Mam nadzieje, ze jesiennych eleganckich nie bede potrzebowac :-) :-)

    Pozdrowionka, Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. AGNIESIU, PLANY NA PEWNO ZREALIZUJESZ, BO CIEBIE ZNAM I W CIEBIE WIERZE, ALE NIE ZAPOMINJA O ODPOCZYNKU.... BUZIALKI

    OdpowiedzUsuń