niedziela, 16 września 2012

Gwiezdne wojny

Jeszcze jeden post z cyklu turystyczno-krajoznawczego. Pewnie na jakiś czas to ostatni taki post
.
Tydzień temu odwiedziliśmy Bydgoszcz, ze względu na zlot fanów Gwiezdnych Wojen. A mamy w domu wielkiego fana  tej sagi. Piękna pogoda. Fajnie, pozytywnie zakręceni ludzie. Impreza bardzo udana. 
 Dodatkowo, miałam okazję zobaczyć Bydgoszcz. I nie żałuję. Znalazłam tutaj coś czego brakuje mi w Szczecinie. Czyli współgranie miasta z rzeką. Impreza odbywała się na Wyspie Młyńskiej i w Operze Nova. Było pięknie.



Pozdrawiam serdecznie.

3 komentarze:

  1. Byłam niedawno w Bydgoszczy... Ciekawe miasto ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo piekne zdjecia z wakacji! Piekne wspomnienia :-) A teraz juz tylko wolne weekendy, prawda? :-) Pa, Jola

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło, że komuś podoba się miasto, w którym mieszkam i do którego serdecznie zapraszam! P.s. Jak tam rośnie drzewko z mojego SAL-a? Z pozdrowieniami - S.

    OdpowiedzUsuń