wtorek, 21 sierpnia 2012

Szał zakupów

Zaszalałam zakupowo w ostatnim czasie i to bardzo. Zresztą sami zobaczcie:

1. W Empiku:
zestaw z tulipanami - zachęciły mnie Wasze liczne recenzje i cena
 gazetka
a w niej  połączenie krzyżyków i filcu

dużo małych wzorków owocowo-warzywnych
 kwiatowe zakładki
 i filcowe zwierzaki
2. Na Allegro - maleństwa do decoupagu - zobaczymy, czy coś z tego wyjdzie
3. W Lidlu skusił mnie zestaw papierów jesiennych
 4. W pasmanterii
taśmy lniana i z aidy. Niestety mojej ulubionej taśmy lnianej kupiłam końcówkę i dowiedziałam się, że już jej nie produkują. 


 zestawik kwiatowy
5. Na koniec zakupy kosmetyczne, skusiły mnie dwa zestawy cieni do powiek.
i jak ? Prawdziwe szaleństwo ;-)

5 komentarzy:

  1. Tak, szalejesz:) Mnie mama tez kupila gazetke, ze wzgledu na zakladki i nawet nie musialam prosic, sama wyczaila w kiosku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. SZALEŃSTWO KOCHANA OJ SZALEŃSTWO, ALE JAKIE CUDENKA NABYLAŚ. JUŻ WIDZE JAK TWORZYSZ NOWE PIEKNE RZECZY

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy fajna sprawa, szczególnie te, które pomagają nam realizować nasze hobby. Już nie mogę się doczekać efektów wykorzystania części z nich.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy. Ja idę szaleć jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaszalałaś,Zakupy bardzo udane.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń