czwartek, 28 czerwca 2012

Odpowiadam

Do zabawy w 11 pytań zaprosiła mnie Betty, której bardzo dziękuję.
Oto zasady zabawy (pożyczone od Betty)
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.




I moje odpowiedzi - nie do końca jednoznaczne:

1.Słońce czy deszcz? słońce, wtedy mam lepsze samopoczucie; ale czasem lubię deszcz, szczególnie jeśli jestem w domu, z ciepłą herbatą z cytryną i robótką
2.Szpilki czy koturny? nic z tego, raczej płaskie buty
3.Wino czy piwo? wino
4.Kot czy pies? kot
5.Pieczywo jasne czy ciemne? ciemne
6.Druty czy haft? haft
7.Bałagan(twórczy nieład) czy porządek ? twórczy nieład - tak się usprawiedliwiam ;-)
8.Czerwony czy turkusowy? turkusowy
9.Muzyka poważna czy pop? rock
10.Ciastko z kremem czy bez? zależy od nastroju
11.Zakupy czy spacer? spacer, ale mam świetne przyjaciółki, z którymi zakupy są wspaniałą terapią na chandrę

Na odpowiedziach skończę. Nie zadam swoich pytań, bo wiem, że większość z Was już odpowiadała.

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz