wtorek, 15 maja 2012

Powoli wracam

Wszystkie wydarzenia skumulowały się w ubiegłym tygodniu. 
Bardzo się cieszę, że to wszystko już za mną. Mogę wracać do normalności ;-)

Hafcikowa posucha. Powstała tylko jedna malutka babeczka. Czas ruszyć z kopyta z RR-ami.

A kuszą kolejna obrazki. Pieska wybrał dla siebie Pawełek.

A mnie kusi obrazek ze słoniem. Kusi mnie, bo dla mnie to coś nowego. Nie jest to obrazek krzyżykowy. Jest filcowany. Ale poczekam z realizacją na letni urlop.


Dotarła do mnie kanwa kgosi w ramach RR kawowego.

Pozdrawiam serdecznie

5 komentarzy:

  1. Piesek uroczy, a słonik prawdziwe wyzwanie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. babeczka smakowita...piesek wybrany przez Pawelka bardzo uroczy...i ciekawa jestem jaki bedzie efekt w nowej technice...bede czekala na wrazenia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Babeczka smakowita;)
    A kolejne wyzwania, duże ale jakie będą efekty.
    Życzę dużo czasu i cierpliwości na nowe wyzwania.
    ściskam mocno:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne i smaczne ciastko :-)
    Jest duzo rzeczy, ktorych sie chce wyprobowac, prawda? Niechaj sie marzenia spelnia! :-) Jola

    OdpowiedzUsuń