niedziela, 6 maja 2012

Plany majowe

Po pierwsze Komunia Pawła - już za tydzień.

Jeśli chodzi o hafty to oczywiście głównie RR-y: Kanw u mnie sporo, ale jak na razie wyrabiam się na czas. Jedynie w RR kawowym miałam drobny poślizg z wysłaniem kanwy do Beatki.


Kanwy, które czekają u mnie na swoją kolejkę:

RR Nasi Milusińscy na kanwie  haftyTiny- czas do końca maja - świnka morska w trakcie wyszywania;
RR kawowy - 5 kawka na kanwie 5 horizons - czas do końca czerwca - obrazek nie rozpoczęty;
RR   ciasteczkowy i RR herbaciany:

  • 2 kanwy Haftyśki - czas do końca czerwca - obrazki nie rozpoczęte.
  • 2 kanwy Megliken -  czas do końca sierpnia - obrazki nie rozpoczęte.

Obrazkami SAL-owymi na razie nie mogę się pochwalić, ciągle czekają na wolny czas. W miarę możliwości nadganiam swoje zobowiązania.

W dalszym ciągu nie zapisuję się na wymianki (z bólem serca), ponieważ wiem, że nie wyrobiłabym się w czasie.



2 komentarze:

  1. powodzenia w wypełnianiu planu:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę jest tych RR-ów :) Ale dobrze Ci idzie :) Trzymam kciuki i za postępy w haftowaniu, i za Komunię :) Ja mam za tydzień rocznicę Komunii - to już właściwie żadne zamieszanie.

    OdpowiedzUsuń