środa, 21 marca 2012

Słonecznie i słonecznikowo

Dzisiaj mieliśmy piękną, słoneczną pogodę.Czy to już naprawdę wiosna ?
Może słoneczniki przyciągnęły słoneczko ?

Obrazek to prezent dla ciepłej, serdecznej osoby. Teraz u niej przyciągają słonko.
Chomiczek z RR Nasi Milusińscy gotowy. Jeszcze częściowo zostały kontury. Niestety zabrakło mi czarnej muliny, muszę uzupełnić zapasy. Chciałabym jeszcze do końca miesiąca wyszyć świnkę morską i obie kanwy wysłać do Wanilii39.

Pozdrawiam słonecznie :-)

8 komentarzy:

  1. Wiosna wiosna ejże ty śliczny obrazeczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! A u mnie lato - 29C :) Mam nadzieje, ze do Polski tez szybko przyjda upalne temp!
    Pozdrawiam!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne słoneczniki, aż cieplej się zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  4. HIHI nie oddam są moje... i słonko mam od kiedy do mnie trafiły....

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny obrazek. Napewno przywoła uśmiech jeśli nawet słońca zabraknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się uśmiechają te słoneczniki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń