czwartek, 1 marca 2012

RR Herbaciany cz. 1

Obrazek skończyłam wyszywać wczoraj. Dopiero wczoraj. 
Do tego wszystkiego na mojej kanwie w RR Herbacianym jest tylko imbryczek. Nie dałam rady wyszyć banerka i narożników. Nie chciałam przetrzymywać tej kanwy już u siebie. Skończę obrazek jak kanwa do mnie wróci. 

Wyszywałam go bardzo długo. A przyczyną takiego stanu rzeczy był brak tonera do drukarki. 
Drukarka odmówiła współpracy i póki co zmuszona jestem korzystać z ekranu komputera. 
Niestety nie potrafię tak wyszywać. Muszę mieć kartkę ze wzorem przed nosem, siedzieć w moim ulubionym fotelu  i wtedy wyszywanie przebiega gładko.

A ciekawa jestem, który sposób jest dla Was lepszy? Kartka, czy ekran.

Wracając do RR.  Cofając się w czasie: zdarzenia wyglądały następująco:


dzisiaj godz. 17.00 kanwy z czajniczkami wyfrunęły do Little Princess
wczoraj o godz. 20.00 były już kontury
chwilkę po zrobieniu zdjęcia wyszyłam też swój nick

wczoraj o godz. 18.00 skończyłam wyszywać obrazek, zostały jeszcze tylko kontury

Natomiast obrazek z RR Ciasteczkowego wyszyty w całości.

9 komentarzy:

  1. JA CHCE TAKI CZAJNICZEK RÓŻANY PIĘKNY - PRZYTYKAM NOS DO MONITORA I GALY WYTRZESZCZAM JAKI ON PIKNY

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny imbryczek. Ja tylko duże wzorki drukuję. Małe wyszywam spoglądając na monitor. Powiększam sobie zdjęcie i mogę wyszywać siedząc w foteliku.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wolę z kartki;) A imbryczek śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie obowiazkowo kartka na kolanach, a ja na kanapie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piekny hafcik!!! Zycze milego dnia! Jola

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszło, mnie też wymęczył ten obrazek:D czasem kartka czasem ekran, ale preferuję to pierwsze:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. hafcik wyszedl cudnie...z ekranu jak do tej pory jeszcze nie haftowalam,zawsze z kartki...Agus dzisiaj wyslalam do Ciebie nastepne kanwy ,sa to kanwy Haftyski..a propos czy moje dostalas?bo juz jakis czas temu podeslalam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również wyszywam z kartkami :) Przez jakiś czas jak miałam zepsutą drukarkę, wyszywałam z monitora i to była mordęga dla moich oczu.
    Imbryczek śliczny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń