poniedziałek, 12 marca 2012

Rozwiązanie zagadki

Naczekał się ten hafcik na swoją kolej i to długo, bo od sierpnia (pisałam o nim tutaj)
Chociaż od razu wiedziałam do czego go wykorzystam.

Motyw "miłości do wyszywania" pasuje na segregator z wzorami :-)
Są to oczywiście wzory, zaplanowane do wyszycia (kiedyś). Segregator już pęka w szwach.
Okładka mojego segregatora jest z materiału, z którego kiedyś, bardzo dawno temu, w moim domu rodzinnym, mieliśmy zasłony. Hafcik troszkę uwypukliłam i dodałam odrobinę koronki.



Dziękuję Wam serdecznie za zabawę i miłe komentarze.
Nie było jednak tak prosto jak myślałam, ponieważ nie padła pełna odpowiedż.
Dwie dziewczyny trafiły, że jest to okładka.

Chciałabym nagrodzić: Doriss i Madziorka.

Poproszę o adresy na meila: koraliki_agi@wp.pl

pozdrawiam



3 komentarze:

  1. Brawo dziewczyny , gratuluję:D Podglądałam zabawę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. yupi, ale mam radochę ! dziękuję za zabawę !!

    OdpowiedzUsuń
  3. łał super ależ mi miło, toż to słoneczko w ten okropnie pochmurny dzień. Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń