niedziela, 4 marca 2012

Krzyżykowe lenistwo

Odpoczywam od krzyżyków. 
Dzisiaj chciałabym rozpocząć sezon wielkanocnych przygotowań. Planuję kartki i pisanki.
Może jeszcze coś "upiekę" ? Jeśli czas pozwoli.

A tymczasem nadszedł marzec. 
Zatem czas na podsumowanie lutego i plany na marzec.

W lutym udało mi się zrealizować wszystkie RR-y. Natomiast z obrazków SAL-owych powstał tylko malutki kubeczek, na kanwie kuchennej.

A jak wyglądają plany marcowe:

1. RR Nasi milusińscy - kanwa Doriss czeka na chomiczka - czas do końca marca
Dostałam też kanwę HaftyTiny - czas na wyszycie świnki morskiej do końca maja
Chciałabym obie kanwy wysłać razem w pierwszym terminie. Zabieram się za nie jak tylko krzyżykowy leń mnie opuści.

Od Doriss dostałam takie wspaniałości. Umilające wyszywanie.

A wśród nich pendibula. Piękny jest. 
Doriss dziękuję Ci serdecznie za prezenty. 
Zajrzyjcie koniecznie do Doriss, jakie robi wspaniałości.

2. RR ciasteczkowy i herbaciany - na razie mam kanwy Pelasi (czas - do końca kwietnia). Ale wiem już, że lecą do mnie kolejne kanwy - Haftyśki (czas - do końca czerwca).

3. RR kawowy - Irish Coffee na kanwie Little Princess - czas na wyszycie do końca kwietnia.

Kanw kilka mam, ale czasu dużo. Myślę, że wyrobię się nawet wcześniej.

Może nawet uda mi się wyszyć jakieś obrazki SAL-owe ?
Zobaczymy. Pierwszeństwo mają RR-y.

W lutym dostałam jeszcze jeden prezent. Od Eli za złapanie licznika. Ale o tym osobno.

5 komentarzy:

  1. Cieszę się , że sprawiłam Ci troszkę przyjemności. Dziękuję za tak miłe słowa, aż się zawstydziłam.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te chomiczki. A plany marcowe obfite. Powodzenia w ich realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę Ci aby prace przebiegły pomyślnie. Bardzo ciekawa ta zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpoczywaj , bo jak widać czeka Cie duuużo pracy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez masz planow!! Trzymam kciuki, by szybko wrocila chec do pracy :-)

    OdpowiedzUsuń