środa, 1 lutego 2012

Jaki będzie luty ?

Zapowiada się RR-owy. Na razie obrazki SAL-owe odkładam na bok, na wolną chwilkę.

RR ciasteczkowy - kończę pierwszy obrazek na mojej kanwie - czas do końca lutego
RR herbaciany - jeszcze nie rozpoczęty - czas do końca lutego
mam już u siebie kanwy Pelasi, ale na nie jest czas do końca kwietnia. Choć mam nadzieję, że wyrobię się szybciej.
RR Nelsonkowy kalendarz - Beatko, dziękuję za cierpliwość, chciałabym cały obrazek wyszyć do końca tygodnia
RR kawowy - mam u siebie kanwę Maczki87 -  czas do końca lutego
RR nasi milusińscy - mam kanwę Doriss, a moja kanwa jest już u wanilii39 - czas do końca marca

nazbierało się tych RR-ów, ale jestem dobrej myśli


Na koniec dwa zdjęcia Jego Wysokości Kleksa ;-)



8 komentarzy:

  1. Pomyślnej realizacji wszystkich planów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoją dla Iwonki skończyłam w niedzielę, wczoraj wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no zaszalałaś;D ale na pewno dasz rada;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że Luty będzie bardzo pracowity , życzę wytrwałości w realizacji planów pozdrawiam i zapraszam po WYRÓŻNIENIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia w RR, na pewno dasz radę :) a Twój Kleks jest bardzo podobny do mojej kici :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, lista RR-ow dluga! :-) Kleks fajny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo pracy przed Tobą, ale jeśli będziesz miała chwilkę pochwal się jakie seriale lubisz w zabawie blogowej, zajrzyj do mnie:)
    Jego Wysokość bardzo wysoko urzęduję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pracowicie. Niebawem podrzucę następnego milusińskiego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń