niedziela, 12 lutego 2012

Seriale



Do zabawy zaprosiła mnie Mangosia. Najpierw pomyślałam, że w tym temacie to ja niewiele mogę napisać. Ale po głębszym zastanowieniu parę seriale znalazłam.

Zasady zabawy:

1. Opublikuj logo zabawy na swoim blogu
2. Napisz kto Cię zaprosił do zabawy.
3. Zaproś co najmniej 5 osób prowadzących blog.
4. Wymień (i opisz) swoje ulubione seriale

Obecnie seriale telewizyjne oglądam rzadko. Jedyny, któremu jestem wierna to "Fakty" - żeby wiedzieć co się dzieje.

A tak na poważnie to teraz oglądam  (w dodatku w komputerze) tylko jeden serial  - "Przepis na życie".

Z dawnych czasów znam i lubię wiele seriali, szczególnie polskich: m.in. "Dom", "Rodzina Połanieckich", "Wojna domowa", "Janosik" i zagranicznych "Północ-Południe",  "Niewolnica Isaura" :-)
Ciekawa jestem kto też oglądał "Niewolnicę Isaurę" ?

Przy oglądaniu zawsze mam w łapkach robótkę. Czyli bardziej słucham, niż oglądam.

Znowu nie wskażę kolejnych osób, za to zapraszam wszystkich do podzielenia się ulubionymi serialami.


Dziękuję za ciepłe przyjęcie Nelsonka.


Piegucha, HaftyTiny: dzbanuszek jest częścią dużego haftu o tematyce kuchennej, który podzieliłam sobie na miesiące. Akurat na luty przypadł malutki hafcik, ale marcowy będzie większy

1 komentarz:

  1. Ja pamiętam Niewolnicę Isaurę i Leoncia też. Ulice zamierały kiedy puszczali ten serial w telewizji:)

    OdpowiedzUsuń