niedziela, 1 stycznia 2012

Plany

Dziękuje serdecznie za wszystkie życzenia.

Życzę Wam spełnienia marzeń i dużo, dużo zdrowia 
w Nowym Roku.


Jeśli chodzi o plany, to zobaczymy na koniec roku co z nich wyniknie. Na razie są ambitne.
Żebym się nie pogubiła i o niczym nie zapomniała zrobiłam sobie notesik na hafty.
Do jego "ozdobienia" użyłam TUS-alowych banderolek i taśmy z aidy, z wyszytym napisem "Hafty 2012"

Kolorowe karteczki zaznaczają mi hafciki, które planuję skończyć w danym miesiącu.
Najpierw obrazki wyszywane w ramach RR:
- Nelsonki - końcówka, jeszcze czerwiec i kontury grudnia na kanwie Beatki i na mojej lipiec (mój czeka na wolną chwilkę);
- kawowy - obecnie nie mam żadnej kanwy;
- "Milusińscy" - jeszcze wyszyję białą myszkę i napis i wysyłam;
- ciasteczkowy;
- herbaciany.
w każdym z nich wyszywamy 1 obrazek w ciągu 2 miesięcy.

a potem obrazki SAL-owe:
- kapelusze;
- kotki;
- babeczki;
- 3 obrazki o tematyce morskiej;
- dzbanuszki - obrazek zobaczyłam u Imawe (bardzo Ci dziękuję :-) ) - będę go wyszywać w ramach własnego SAL-a, jeśli ktoś ma ochotę dołączyć zapraszam.

Ponieważ wszystkie obrazki są modułowe, planuję wyszywać po jednym motywie na miesiąc. Jeśli się nie uda to 1 na dwa miesiące.

osobna kategoria w notesiku to UFO-ki - byłoby wspaniale chociaż jeden z nich skończyć.

i zostało jeszcze miejsce na pozostałe hafty - mam też przygotowane wzory na hafciki , z których Ela robi cudeńka dla dzieci.

Zakończenie niektórych obrazków planowane jest dopiero na rok 2013.
Ale i w tym roku powinnam (teoretycznie) mieć kilka ukończonych.
Mówiłam, że szaleństwo - trzymajcie kciuki.

4 komentarze:

  1. no i wszystko na miejscu, fajny pomysł:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wykorzystałaś TUSALOwe resztki:)Świetnie sobie wszystko zaplanowałaś,zorganizowana z Ciebie osóbka:)a do Twojego postanowienia z dzbanuszkami się dołączam,bo ja z nimi nadal stoję,a tak to będę miała motywację by chociaż jeden w ciągu miesiąca wyhaftować:)Więc jesteśmy we dwie i fajnie by było, by do nas więcej dołączyło:)
    Pozdrawiam serdecznie i oczywiście trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje mobilizoacji i zorganizowania :D fajnie to sobie wykombinowalas;) Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku i oby pod koniec tego roku zadna kolorowa karteczka nie wystawala z tego pieknego notesika :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wazne miec dokladny program :-) Zycze wytrwania i spelnienia wytyczonych celow! J.

    OdpowiedzUsuń