piątek, 27 stycznia 2012

Koci tydzień

Z kotami w różnej postaci na każdym kroku

1. W kinie - Kot w butach 

2. Na tamborku - Koci SAL
pierwszy kotek skończony. Tylko troszkę zmodyfikowałam napis :-) 

 3. Gazetki przywiezione przez przyjaciółkę
a w nich pełno kocich wzorków

i dodatek - uroczy kociak M. Sherry w filiżance

oczywiście nie może zabraknąć naszego Kleksa. Nie tylko w kocim tygodniu wszędzie go pełno.

zdjęcie robione rano przy porannej toalecie

dziękuję serdecznie za wszystkie miłe słowa. U mnie lepiej, chociaż kaszel nie chce odejść. 

8 komentarzy:

  1. fajne te Twoje koty, najlepszy oczywiście ten żywy:) ale osobiście to najbardziej zazdroszczę gazetek:)-fajna taka przyjaciółka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście kocia inwazja u Ciebie, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super hafcik :)
    a tego kota w filiżance tez zamierzam sobie wyszyc :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kota można dostać. ha ha Ten w filiżance jest słodki, inne podziwiam z daleka apsik alergiczka jestem na nie

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaki wysyp gazetek! Juz sie nie moge doczekac az ten WOCS sie pojawi u mnie! Wczoraj w sklepie pojawil sie dopiero poprzedni numer:( A mam takie pytanie, mozesz mi powiedziec kiedy wychodzi kolejny Card Shop? Tam na koncu pewnie pisze, a musze sobie wpisac do kalendarza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gazetki świetne, kotek w filiżance też by mi się przydał- ale na szczęście mam wzorek z niebieską od Marty:) Gratuluję pierwszego kociaka!!! Wygłaskaj Kleksika ode mnie intensywnie:))) pozdrowioooonka!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dostałam RR!!
    muszę swój przyspieszyć...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne kotki! Gazetki wygladaja ciekawie :-) J.

    OdpowiedzUsuń