wtorek, 6 grudnia 2011

Choinka pod choinkę

Przyszedł czas posumować wymiankę "Choinka pod choinkę".
Cyber Juleczko bardzo dziękuję za wspaniałą zabawę i super organizację.
Jeden wzorek, a każda praca inna, inaczej zinterpretowana. Wszystkie wspaniałe.

Ja dostałam choineczkę pięknie oprawioną.
Zachodziłam w głowę kim jest mój Mikołajek, bo nie dał żadnego znaku. Na szczęście Dobra Wróżka naszej wymianki szepnęła mi, że jest nim Krzycha.
bardzo Ci dziękuję, za cudowną i bardzo smaczną niespodziankę
Prezent trafiony idealnie, bo to moja pierwsza ozdoba świąteczna w formie obrazka :-)
a smaczny dlatego, że był wypełniony słodkościami. Czekolada do picia rewelacyjna, niestety nie doczekała do dnia dzisiejszego.
Mój prezencik poleciał do Justynki
Wiem, że dotarł na czas i cieszę się, że się spodobał.
Wymyśliłam sobie sówkę jako makatkę, dlatego zawiesiłam ją na patyczku. Dużo ozdób nie dałam, tylko parę bombek i dzwoneczki.
Justynko, ciekawe, czy Twój listonosz zastanawiał się, dlaczego paczuszka dzwoni ;-)
do paczuszki wrzuciłam jeszcze kilka drobiazgów.

7 komentarzy:

  1. Cudne prezenty wymiankowe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. obie choinki piękne, bardzo podoba mi się Twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agusia-zgadzam się z Tobą,wszystkie choineczki bardzo piękne,niepowtarzalne :)cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. no pewnie, że się dziwił, wogóle ostatnio na mnie dziwnie patrzy, bo cały czas paczki do mnie musi nosić! Super wymyśliłaś patyk, nie trzeba kupować drogich zawieszek,a ja lubię takie naturalne dodatki, no a wstążeczka pasuje do koloru ścian w salonie:) Drobiazgi po mału już wykorzystuję:)Jeszcze raz dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z banerkiem na patyku! Bardzo udana wymianka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń