piątek, 11 listopada 2011

Wymianka breloczkowa

Za organizację wymianki wielkie podziękowania dla Cyber Julki. Jest ona również projektantką wykorzystywanego przez nas wzorku domu.

Niestety nie mogę się pochwalić tym co dostałam, bo paczuszka do mnie nie dotarła na czas.
Mam jednak nadzieję, że w końcu dotrze.

A oto paczuszka, którą przygotowałam dla Iss-oli. Dziękuję Ci serdecznie za miłe słowa. Na zdjęcie nie załapały się słodkości, które dołożyłam później.
Breloczek domkowy, który bardziej wyszedł mi jak zawieszka.
Wyszywałam na lnie. Obrazek zamocowałam na ciemnozielonym filcu i dodałam lniany sznureczek.
druga strona
Dodałam breloczek, już taki z prawdziwego zdarzenia ;-) Upleciony ze sznureczka, z koralikami.
Motyw domku wykorzystałam jeszcze na mini-magnesiku.
Szykuję już prezencik na następną wymiankę Cyber Julki. Tym razem choinkową.

11 komentarzy:

  1. Śliczne breloczki i uroczy magnesik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze raz dziękuje za wspaniałe prezenty :)
    w tym tygodniu również zabieram się choinkowa zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłaś cudowny breloczek! Świetny pomysł na wykończenie! Na razie Twoja wymiankowa połówka nie odpowiedziała na mojego maila. Jak tylko to uczyni - dam Ci znać! Będziemy w kontakcie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś śliczny breloczek! Zyczę, żeby paczuszka dotarła jak najszybciej :)
    Pozdrawiam,
    Asia z mijajacych chwil

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne breloczki przygotowałaś. Magnesik też śliczny :) Trzymam kciuki, abyś otrzymała niespodziankę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Agusi ja robiłam dla ciebie brelok. Szkoda że jeszcze nie dotarł,a wysłałam poleconym priorytetem, ale wysłałam na pewno. Przepraszam mam nadzieję, że po wolnym paczka będzie

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznośći przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne prezenty przygotowalas!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne maleństwa- podziwiałam już na blogu Iss-oli:))) nad ptasią serwetką też wzdycham- super!

    OdpowiedzUsuń
  10. a wiesz, że oba breloczki są cały czas w użyciu :)

    Pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń