niedziela, 13 listopada 2011

SAL świąteczny cz. I

Codziennie staram się postawić kilka krzyżyków na tym obrazku.
Na razie mam tylko jedną gwiazdkę, serduszko i dwa reniferki.
Fotka przekłamuje kolory, w rzeczywistości biała nitka, którą wyszywam, jest bardziej widoczna, tak bardzo nie zlewa się z tłem.

Początkowo cały obrazek chciałam wyszyć na biało. Teraz chyba zostawię białą ramkę, a motyw środkowy wyszyję kolorem. jakim ? pomysł mam, ale najpierw zrobię próbę, żeby zobaczyć jak wyjdzie.

3 komentarze:

  1. Bardzo piekne! Drobniutki krzyzyk, wynik bedzie piekny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś chwilkę odpocząć. A Ty haft za haftem - ale jakie cuda powstają

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała ten obrazek wyhaftowac, a wzorku znaleźc nie mogę :(

    Aguś! Pisze też w sprawie RRów u mnie :). Wyślij mi proszę na maila: haftyrr@tlen.pl, swój adres domowy, na który mają byc wysyłane kanwy :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń