niedziela, 20 listopada 2011

Całkowite szaleństwo

Tak w dużym skrócie mogę określić moje plany na 2012r.
Zapisałam się na 2 RR-y - ciasteczkowy i herbaciany organizowane przez Little Princess. Zaczynamy od 1 stycznia 2012r. i mamy po 2 miesiące na wyszycie obrazka.
Do końca roku muszę się jeszcze zaopatrzyć w aidę rustico, na której powstaną moje obrazki.

Kolejny projekt to wspólne wyszywanie, ale na zasadzie SAL-a obrazków, które zaproponowała Tami.
Ja skusiłam się na babeczki, które podziwiałam u wielu z Was i na wzorki morskie.
Mam nadzieję, że takie wspólne wyszywanie zmobilizuje mnie do wyszycia czegoś większego, bo ostatnio mam same maluszki na koncie.

Chciałabym też wyszyć kilka obrazków, z których Ela zrobi cudeńka dla dzieci. Wybrałam już kilka wzorków.

Mówiłam, że szaleństwo.
A tymczasem moje UFO-ki mają się dobrze, ale ja je kiedyś wykończę ;-)

3 komentarze:

  1. prawdziwe szaleństwo, ale ja w Ciebie Aguś wierze i to baaaaardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja mogę się pięknie uśmiechnąć o schemat herbacianego? Ponieważ nie załapałam się na RR u LPrincess, chciałabym zorganizować takie RR-y u mnie (chcę koniecznie wyszywać w RR, a nie sama). LPrincess obiecała mi schematy, ale milczy :(

    OdpowiedzUsuń