niedziela, 16 października 2011

Robótkowy remanent

Robótkowo dużo się dzieje i plany też są duże.
Mam nadzieję, że nie przeceniłam swoich możliwości i dam radę ze wszystkim zdążyć na czas.

Czas na remanent:
1. Nelsonki - listopad na kalendarzu Iwonki skończyłam. Powinnam powiedzieć wreszcie skończyłam. Posłałam już do Beatki. Teraz czekam na kolejny kalendarz od Agi.

2. Wymianka kawowa - prezencik przyszykowany, wysłany i już jest u adresatki, czyli u Basi. Ja prezencik otrzymałam pewnie jako jedna z pierwszych :-)
Marcie należą się wielkie podziękowania za zorganizowanie wymianki. mam nadzieję, że będzie w 100% udana.
3. Wymianka kawowa - ciągle walczę z ramką. Jeśli będę wyszywać zgodnie z planem powinnam zdążyć na czas.
4. Wymianka breloczkowa
5. Świąteczny SAL - materiały i wzór przyszykowane, ale muszę skończyć wcześniejsze zobowiązania
6. TUSAL - przygotować prezencik.

Dużo się nazbierało. Dlatego mój kalendarz odłożyłam na bok.

4 komentarze:

  1. Widzę że masz pełne ręce roboty,ale najważniejsze że taką xxx pracę uwielbiamy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. TRzymam kciuki za pomyślne zrealizowanie wszytkich Twoich planów. Koteczek siuper (jak wszystkie kotki w moich oczach):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Organizacja to podstawa :) Trzymam kciuki aby wszystko uda Ci się zrealizować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, sporo się uzbierało:) Ja też mam parę hafciarskich zobowiązań, ale nie mogła się oprzeć i ogłosiłam kolejną wymiankę, tym razem choinkową:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń