sobota, 15 października 2011

Bardzo dziękuję :-)

Serdecznie dziękuję za ciepłe życzenia urodzinowe, które od Was otrzymałam.
Urodziny obchodziłam wczoraj i były dla mnie troszkę smutne. Spędziłam je poza domem, bez rodziny i bliskich. Ze szkolenia wróciliśmy dopiero dziś rano.
Na pocieszenie w skrzynce czekał na mnie prezent od Anetki, a w komputerze mnóstwo życzeń.

Od razu widać, że zawieszka-poduszeczka dla mnie. Nie tylko ze względu na inicjał, ale też filiżanki z aromatyczną kawką.
Mam jeszcze jeden prezent urodzinowy, który dostałam od Eli. Pisałam o nim tutaj.

Dziękuję wszystkim serdecznie, cieplutko mi się na sercu zrobiło :-)

6 komentarzy:

  1. Śpóźnione, ale z całego serca wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    Karteczka i zawieszka śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego naj naj ! spełnienia marzeń ..nawet tych malutkich :)

    pozdrawiam serdecznie i miłego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo cieszę się Agnieszko, że mogłam sprawić Ci radość tym małym upominkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety spóźnione, ale i tak życzę Ci wszystkiego najlepszego. Prezenty dostałaś super. Korzystając z okazji chciałabym zaprosić wszystkich chętnych na moje candy - zapisy trwają do 20 pażdziernika do północy.

    POzdrawiam serdecznie i życzę miłej i ciepłej (u mnie zimno!!!!)niedzieli:)))
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 lat 100 lat. Kocham Cię...a co tam..hi hi buzialki ślę

    OdpowiedzUsuń
  6. Dolaczam do zyczen, chociaz pozno, ale szczerze - wszystkiego najlepszego! :-) Piekne prezenty otrzymalas! :-)

    OdpowiedzUsuń