piątek, 16 września 2011

wymiankowy czwartek

Wczoraj spotkała mnie podwójna niespodzianka. Przyszły prezenty z dwóch wymianek: oczekiwanej z fantazją u Moteczka i kawowej.
Za oba prezenty serdecznie dziękuję.
Pierwszego jeszcze nie mogę pokazać.
Drugi - Kawowy przysłała do mnie Kamila z "Przyjemności wolnego czasu".
Prezent cudowny, pachnący kawą. nawet świeczki są w wersji kawowej i cappuccino. Niestety nie jestem w stanie opisać zapachu. Jutro zrobię sobie aromaterapię kawową :-)
Kamila zrobiła guziczkową niespodziankę mojemu synkowi, który skutecznie zajął się też słodyczami.
Jeszcze pokażę na zbliżeniu podkładki kawowe. Cudne, prawda ?
Kamila bardzo Ci dziękuję za wspaniały i niespodziewany (tak szybko) prezent, który sprawił mi mnóstwo radości.

Zawstydziłam się, bo ja dopiero zaczęłam szykować niespodzianki. Jeszcze troszkę czasu minie zanim wyślę.

4 komentarze:

  1. Cieszę się, że paczka doszła i jej zawartość się spodobała :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!!

    ciekawa jestem gdzie takie podkładki można dostać(?)

    OdpowiedzUsuń