środa, 21 września 2011

wymianka z fantazja

Bardzo dziękuję Marysi, za wspaniałą wymiankę.
tematyka fantazyjna - każdy sam sobie ją ustalał

To przechodzę do rzeczy i chwalę się, a przede wszystkim chwalę Dorotkę, która zrobiła dla mnie takie cudeńka. Ślicznie dziękuję. Prezent w moich ulubionych kolorkach: czekoladowy brąz rozświetlony turkusowymi dodatkami.
Dorotka zadbała o mój kącik robótkowy.

Podusia - tak prezentuje się na moim wysłużonym fotelu
i całość prezentu (bez podusi)
szydełkowa zakładka
prześliczna zawieszka - motyw listków też bardzo lubię :-)
chustecznik - tu z kolei kwiatek jest materiałowy, misternie zaplątany (czy mogę się uśmiechnąć o kursik ? )
Przepraszam za zdjęcia, niestety są troszkę ciemne, bo światło już nie takie dobre.

A Dorotce bardzo dziękuję za niespodziankę, za miły liścik i wspaniałą zabawę.

Ja szykowałam prezencik dla Drugiego.Maurycjusza i wymyśliłam jako motyw przewodni owoce lata
był jagodowy komplecik
był zeszycik na letnie przepisy: dwa wypróbowane z letnimi owocami pozwoliłam sobie wpisać do zeszytu
Moteczku, ja już z niecierpliwością czekam na kolejną zabawę.

11 komentarzy:

  1. Cudne niespodzianki :) Szkoda, że się nie zapisałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    wymianek nigdy dosc :)
    pozdrwionka
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne prezenty:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Agusiu:)- raz jeszcze gorąco Ci dziękuję za superzaste prezenciki:))))))-już są w użyciu! pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty zrobiłaś :)
    Ten turkusowy kolorek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty, podusia do robótkowego kącika super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne prezenty:)
    Pozdrawiam
    Lorena

    http://kuferekloreny.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności! A ta zakładka zwala z nóg!
    www.seelennea.blox.pl

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne wymianki i jakie zdolne koleżanki mam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko,cieszę się,że podobają Ci się moje tworki.Proszę bardzo kursik jak zrobić kwiatka.
    http://craftsnob.com/2010/12/make-fabric-flowers-part-5/

    OdpowiedzUsuń