sobota, 17 września 2011

Plany, plany

Ponieważ ten wekend spędzamy w domu, mam wiele planów robótkowych i nie tylko.
Rano upiekłam chlebek z otrębami, ziarnem dyni i słonecznika. Wyszedł pyszny. Niestety nie został już z niego nawet okruszek.
A za chwilkę zabieram się za pieczenie słodkości. Zapraszam na później. :-)
Robótkowo:
skończyłam wrzesień.
przygotowałam kanwę i mulinki na ramkę do kawowego RR.
W planach jest jeszcze listopadowy Nelsonek i rozpoczęty maluszek (ale o nim kiedy indziej). Chciałabym się przymierzyć też do karteczki, do której Ela zrobiła mapkę.
Co uda się zrobić, a czego nie. Zobaczymy jutro wieczorem.

3 komentarze:

  1. Smakowicie wygląda.Proszę bardzo,przepis na chleb czosnkowy:
    1 1/2 filiżanki wody
    2Ł oliwy z oliwek
    1 1/2ł soli
    3/4ł świeżo wyciśniętego czosnku
    3 filiżanki mąki pszennej
    1Ł cukru
    3Ł startego sera parmezan
    3/4łsuszonej bazylii
    3/4łsuszonego czosnku w proszku
    2Ł suszonego szczypiorku
    3/4ł czarnego pieprzu
    2ł suszonych drożdży
    Życzę smacznego i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Agusiu:) dziękuję gorąco za prześliczny prezencik wymiankowy!!! zeszyt już jest w użyciu, a jutro biżuteria ma swoją premierę:)))piszę tutaj, bo nie wiem, czy w adresie mailowym jest podkreślnik czy kropka.
    Odkryłam też, że razem będziemy uczestniczyc w kawkowym RR:))) Pozdrawiam Cię serdecznie i raz jeszcze wielka buźka!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez chlebik smacznie wyglada! :-) Ja pieke chyba tak dwa czy trzy razy w tygodniu. Bardzo szybko znika :-) a dodaje oprocz ziarenek slonecznika, troche ziarna lnu zwyczajnego i orzechy wloskie!!! Pycha, polecam! :-)

    OdpowiedzUsuń