środa, 31 sierpnia 2011

Wzory łączone

Podobają mi się obrazki, na których jest mix wzorów. Wielokrotnie oglądałam i podziwiałam dzieła Cyber Julki.
Ale sama podchodziłam do nich jak do "jeża".
Nastawiałam się, że nie potrafię, nie dam rady itp. itd.

Wreszcie postanowiłam taki wzorek dla siebie wyszyć. Wiem na co go wykorzystam, ale na razie czeka, aż się nim zajmę.
I oto on:


Ten hafcik pasował mi tylko na mojej ulubionej lnianej taśmie.
wykorzystane ściegi: krzyżyki, spider web roses, lazy daisy stitches, french knots. Naszywanie koralików.
Przyznacie, że brzmi strasznie. A wyszywa się bardzo przyjemnie, szczególnie różyczki.
mam już kolejne obrazki tego typu na oku. Tylko czasu ciągle mało. Jakby ktoś miał w nadmiarze to proszę się podzielić.

7 komentarzy:

  1. Rzeczywiście brzmi ambitnie. Dla mnie francuskie supełki są nie do zrobienia a co dopiero inne lazy daisy. Ale Tobie to idzie świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany, wygląda to po prostu wystrzałowo!!!
    A jak się robi te cudne różyczki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piekny haft! Udalo Ci sie! Piekna kombinacja sciegow i koralikow. Jestem ciekawa, do czego haft wykorzystasz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalne nożyczki;) I całe serce rewelacyjnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna technika, rewelacyjnie wygląda obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no kurcze jakie piękne...WOW ach och...słowem super

    OdpowiedzUsuń