poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Spacerkiem po Szczecinie

Zgodnie z obietnicą zapraszam na spacer po Szczecinie.
Ale ostrzegam - to wyprawa dla ludzi cierpliwych, duuuuuużo zdjęć.

Po wyjściu ze stadionu idziemy wzdłuż alei Wojska Polskiego
znaleźliśmy kasztanki. Już całkiem spore.
wchodzimy do Różanki


a dalej do Parku Kasprowicza
najpierw mijamy Teatr Letni
w dole jeziorko Rusałka

i ptaki
i kolejne ptaki - tym razem trzy orły
kwiatowe dywany
i już jesteśmy na Jasnych Błoniach.
Aleja platanów. Tutaj zrobiliśmy przerwę na kawę i lody :-)
posililiśmy się, to można ruszać dalej - fontanna przed Urzędem Miasta


i jeszcze raz rzut oka na Jasne Błonia, w stronę Parku Kasprowicza
na koniec przyłapałam takiego "motylka"
który potem zmęczony odpoczywał na trawce

4 komentarze:

  1. Fantastyczny spacerek. Szkoda, że tak rzadko mam okazję też się wybrać tą trasą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łza mi się w oku zakręciła !!!
    Studiowałam przy Jasnych Błoniach , miałam tam zajęcia i ten widok utkwił mi na zawsze w pamięci!! :)
    A teraz wywiało mnie na drugi koniec Polski :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tak pospacerować razem z wami.

    OdpowiedzUsuń
  4. A tak...szczególnie jak się mieszka na dalekim Prawobrzeżu ;-)).

    OdpowiedzUsuń