sobota, 6 sierpnia 2011

RR, bułeczki i kawa

Zapraszam na bułeczki. Przepis znalazłam na blogu Dziś mam ochotę na .... Został troszkę zmodyfikowany przeze mnie. W oryginale w środku bułeczek są krówki, u mnie czekolada pięknie rozpuszczona w trakcie pieczenia. Ale nadzienie krówkowe na pewno kiedyś wypróbuję.Do bułeczek jest kawka ;-) Oczywiście jest też ta prawdziwa, a dla Pawła kakao.
A hafcik będzie ozdabiał zeszycik do RR kawowego
Powolutku kończą się Nelsonki, a ponieważ zabawa mi się spodobała, znowu biorę udział w RR. Hafcik jest świetny i mamy sporo czasu na wyszywanie. Szczegóły można zobaczyć na blogu Milenki Pożeracz czasu. Zaczynamy 1 września. Nie mogę się doczekać.
Dodatkowo na kanwie Moteczka będę wyszywać świnkę wrześniową - po tym jak jedna z uczestniczek zawaliła.
Zapowiada się pracowita jesień.
Robótkowo wyszywam czwartego Smerfika.
I na troszkę znów wyjeżdżam.

2 komentarze:

  1. Mmmmmm, bułeczki z krówką muszą być niezwykle apetyczne!
    A mi chyba RR-ów nie będzie brakować, jak się już skończą :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bułeczki wyglądają fantastycznie -chętnie bym spróbowała z nadzieniem krówkowym :))))
    A RR -kawkowe jest tak apetyczne..... ;)

    OdpowiedzUsuń